"گری اندرسن" بعد از 2 سال طعم قهرمانی را چشید.

"گری اندرسن" قهرمان لیگ برتر در سال 2011 و نایب قهرمان جهان در سال 2010 ، با شکست "جاستین پایپ" پس از دو سال در یک تورنومنت معتبر به مقام قهرمانی رسید.

"اندرسن" که از سپتامبر 2011 تا کنون موفق به کسب هیچ جامی نشده بود ، در رقابتهای "German Darts Championship" اولین تورنومنت از سری مسابقات تور اروپایی PDC ، با کسب مقام قهرمانی ضمن دریافت جایزه 20 هزار پوندی مسابقات ، صعود در رنکینگ PDC را آغاز نمود.

"اندرسن" که در راه قهرمانی حریفانی چون "گلن اسپیرینگ" ، "وین جونز" ، "یان وایت" و "رونی  بکستر" را از پیش رو برداشته بود در دیدار نهایی در حالی که 5 بر 3 از حریف خود عقب بود ، از غفلت های "پایپ" در زدن دبل نهایت استفاده را برد و با برتری 6 بر 5 (لگ) جام قهرمانی را بالای سر برد!

نتایج مسابقات مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر رقم خورد:

Quarter-Finals
Michael van Gerwen 5-6 Jelle Klaasen
John Part 3-6 Justin Pipe
Raymond van Barneveld 2-6 Ronnie Baxter
Ian White 4-6 Gary Anderson

Semi-Finals
Jelle Klaasen 5-6 Justin Pipe
Ronnie Baxter 4-6 Gary Anderson

Final
Justin Pipe 5-6 Gary Anderson

یکی از دیدنی ترین بازیهای این دوره از رقابتها جدال تمام هلندی "فن گرون" و "کلاسن" بود که با پیروزی دراماتیک "کلاسن" پایان یافت تا قهرمان جهان در اولین تورنومنت خود در سال جدید ناکام بماند!



اما مسابقات " Dutch Open" قهرمانانی جدید را به خود دید!

در بخش آقایان "راس مونتگومری" با برتری برابر "اسکات ویتز" نامدار به مقام قهرمانی مسابقات نائل شد! اما شگفتی تورنومنت به این جا ختم نشد و "ایلین دی گراف" هلندی طی نمایشی خارق العاده با برتری برابر "آناستازیا دابرومیسلووا" چشمان تمام بینندگان این مسابقه را خیره کرد تا همگان شاهد مطرح شدن چهره های جدید در عرصه دارت جهان باشند!

در قسمت دوبل آقایان زوج "ریچی جورج" و "اسکات میچل" (هر دو از انگلیس) به مقام نخست دست یافتند و در بخش بانوان زوج "آناستازیا" (روسیه) و "لورین فارلام" (انگلیس) قهرمان شدند!

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا