علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 179440
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


جلسه بررسی مشکلات دارت استان آذربایجان غربی

جلسه بررسی مشکلات دارت استان آذربایجان غربی

درجلسه ای با حضور جناب آقای فاضلی رئیس کمیته دارت استان سمنان و نماینده انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای جانفدا ریئس هیئت انجمنهای ورزشی استان آذر بایجان غربی جناب آقای امید غلامی سرپرست کمیته دارت استان و جناب آقای محمد زاده سرپرست هیئت دارت شهرستان ارومیه که در شهرستان ارومیه در دفتر هیئت برگزار گردید ابتدا جناب آقای جانفدا رئیس هیئت انجمنهای ورزشی استان آذر بایجان غربی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه از حضور نماینده انجمن دارت کشور در جلسه تقدیر و تشکر نموده و در مورد مشکلات و موانع پیشرفت این رشته ورزشی در استان مطالبی بیان نمود سپس آقای امید غلامی سرپرست کمیته دارت استان از افتخارات دارت استان در سالهای گذشته و همچنین کم رنگ شدن این استان در مسابقات کشور بعلت عدم توجه مسئولین ورزش استان به این رشته ورزشی وتبدیل مکان ورزشی دارت استان به انبار در استادیوم تختی و همچنین تبدیل سالن دارت در سالن شش هزارنفری به سالن بازیهای رایانه ای و ................ مطالبی بیان نمود سپس آقای محمد زاده رئیس هیئت شهرستان ارومیه ازامکانات و پتانسیلهای شهرستان ارومیه و تعامل شهرداری ارومیه در مورد میزبانی مسابقات مطالبی بیان نمود ودر پایان فاضلی نماینده انجمن دارت ضمن جمع بندی مطالب و اهمیت این استان با توجه به نزدیکی به 3 کشور همسایه وامکانات خوب برگزاری مسابقات بین المللی مطالبی بیان نمود و سپس از اماکن ورزشی شهرستان ارومیه بازدید و قول پیگیری و رساندن در دل مسئولین دارت استان آذربایجان غربی به ویژه سالن تمرین را به مسئولین انجمن دارت کشور به ویژه ریاست محترم انجمن دارت ونائب رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی ج.ا.ا را دادند  

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جدول مبلغ جوایز اهدایی به نفرات برتر لیگ فصل 91-90

جدول مبلغ جوایز اهدایی به نفرات برتر لیگ فصل 91-90 

 

جدول مبلغ جوایز اهدایی به نفرات برتر لیگ فصل 91-90 دارت جمهوری اسلامی ایران که در قسمتی از مراسم بیست و هفتم خرداد ماه به این عزیزان تقدیم میگردد به شرح ذیل میباشد :

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دیدار نماینده فدراسیون دارت ایران با مسئولین استان

دیدار نماینده فدراسیون دارت ایران با مسئولین استان 

 

 

 

آقای فاضلی بنا به دستور آقای اسدزاده به عنوان نماینده کمیته دارت ایران به ارومیه آمده بود تا هم دیداری از مسئولان دارت استان داشته باشد و هم از امکانات دارت و پتانسیل های موجود در این استان برای ورزش دارت دیدار کند.

این دیدار با حضور آقایان جانفدا سرپرست انجمن های ورزشی استان آ.غ ، غلامی رئیس کمیته دارت استان آ.غ  و محمدزاده رئیس کمیته دارت ارومیه انجام شد که با انجام گفتگوها در مورد شرایط ویژه استان آ.غ که همجوار با سه کشور ترکیه ، جمهوری آذربایجان و عراق صحبت شد و این که می توان راحتر با این کشورها در این استان مسابقه برگزار کرد این راحتی به این دلیل است که ورود افراد از این سه کشور به ارومیه بدون ویزا می باشد .

به دیدن سالن ها در مجموعه 6000 نفری رفته و مشکلاتی که در مورد سالن دارت با مسئولان تربیت بدنی این استان مواجه هست را با نماینده انجمن دارت در میا گزاشته و سالن دارت در استادیوم تختی که مسئولین تربیت بدنی خودسرانه آنجا را به انباری تبدیل کردان نیز دیدار داشتند و در مورد دهکده تفریحی چی چست نیز صحبت شد که اگر مسابقات بین المللی برگزار گردد این تفرجگاه مکان خوبی برای اسکان و انجام مسابقات خواهد بود چون علاوه بر آب و هوای خوب استان شرایطی مثل هتل و سالن برای اجرای مسابقات را دارا می باشد.

در آخر نیز تقاضای برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 و درجه 2 و کلاس تدریس نیز با آقای فاضلی صحبت شد و او نیز نظر تهران را برای برگزاری این کلاس ها و برگزاری مسابقات و اردوی تیم ملی در این شهر مثبت اعلام کرد که نظر نهایی را بعدا اعلام خواهد کرد.

 

 

 

البته لازم به ذکر است که همه این موارد در صورتی انجام خواهد شد که سربازی آقای غلامی به ارومیه انتقال یابد تا بتواند شرایط را برای این گونه فعالیت ها مساعد نماید.

 

 

 

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دیدار نماینده فدراسیون دارت ایران با مسئولین استان

دیدار نماینده فدراسیون دارت ایران با مسئولین استان 

 

این دیدار با حضور آقای فاضلی در ارومیه انجام گرفت.

جلسه با حضور آقای جانفدا سرپرست انجمن های ورزشی استان و آقای غلامی رئیس انجمن دارت استان و آقای محمدزاده رئیس انجمن دارت ارومیه انجام شد ، که در این دیدار 4 ساعته در مورد دارت استان گفتگو به عمل آمد که در آینده به طور کامل در وبلاگ گذاشته خواهد شد.

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com