علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 550
بازدید کل : 179991
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


"مایکل فن گرون" هت تریک کرد!!!!!

"مایکل فن گرون" هت تریک کرد!!!!!

 

مراسم سالیانه اهداء جوایز PDC دوشنبه شب  برگزار شد و طی آن از نفرات برتر PDC در یک سال گذشته تقدیر به عمل آمد.

طی مراسم شب گذشته ، "مایکل فن گرون" مرد شماره 1 PDC ، که عنوان قهرمانی جهان را در سال 2014کسب کرده بود به عنوان بازیکن سال PDC  انتخاب شد!!!

این افتخار در حالی نصیب "فن گرون" شد که دیگر نامزد این بخش افسانه دارت جهان "فیل تیلور" در سال گذشته 6 عنوان قهرمانی مسابقات معتبر PDC را کسب کرده بود!!!!!

اما شب گذشته برای "مایک قدرتمند" جاودانه شد. "ماشین سبز" در نظر سنجی از هواداران و طرفداران مسابقات PDC به عنوان بهترین بازیکن سال شناخته شده و جایزه "بهترین بازیکن سال به انتخاب هواداران" را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه نمود. ستاره دارت هلند که عطشی سیری نا پذیر در کسب موفقیت دارد این بار نیز از این قاعده مستثنی نبود و سومین جایزه دیشب را نیز به چنگ آورد. "MVG" که موفقیتی خیره کننده در "مسابقات حرفه ای PDC" (PDC Pro Tour) داشت و مجموعا مبلغ 125 هزار پوند از این مسابقات کسب درآمد نمود به عنوان بازیکن سال مسابقات حرفه ای PDC   (Pro Tour Player of the Year) برگزیده شد و با کسب 3 جایزه ، هت تریک کرد.

 

اما دیگر چهره پر فروغ شب گذشته کسی نبود جز پدیده امسال دارت جهان با ظاهری منحصر به فرد!!!!!

"پیتر رایت" نایب قهرمان جهان در سال 2014 و کسی که طی چند ماه اخیر با نمایشی خیره کننده ، تحسین همگان را برانگیخته با دریافت 2 جایزه ، یکی از بهترین شب های زندگی ورزشی خود  را تجربه کرد.

جایزه "Most Improved Player" (بازیکنی که بیشترین پیشرفت را داشته) با توجه به عملکرد "رایت" در سال گذشته به وی اختصاص یافت. همچنین جایزه "PDPA Player of the Year" (بهترین بازیکن سال سازمان دارت بازان حرفه ای) نیز به "مرد رنگی" اختصاص یافت.

 

جوایز شب گذشته بدین قرار به برندگان ذیل اختصاص یافت:

 

Hall of Fame Induction: (نشان افتخار PDC) "جان گوین" : مفسر شبکه ورزشی SKY Sport ، روزنامه نگار برجسته که با دریافت این نشان به بزرگانی چون "دیو لنینگ" و "سید وادل" فقید پیوست!!!

 

 

 

Televised Performance of the Year: (بهترین نمایش در یک بازی با بخش تلویزیونی) "سایمون ویتلاک" در بازی مرحله یک چهرم پایانی قهرمانی اروپا 2013

 

 

 

"PDC Young Player of the Year" : (بازیکن جوان سال) "مایکل اسمیت"

 

"Most Improved Player" : (بازیکنی که بیشترین پیشرفت را داشته) "پیتر رایت"

"PDPA Player of the Year" : (بهترین بازیکن سال سازمان دارت بازان حرفه ای) "پیتر رایت"

 

Pro Tour Player of the Year: (بازیکن سال مسابقات حرفه ای)"مایکل فن گرون"

 

"Fans' Player of the Year" : (بازیکن سال به انتخاب هواداران) "مایکل فن گرون"

"PDC Player of the Year" : (بازیکن سال PDC) "مایکل فن گرون"

 

شب گذشته همچنین به کسانی که 9 دارت (Nine Darter) زدند جوایزی تعلق گرفت. بازیکنانی که در یک مسابقه با پخش تلویزیونی موفق به زدن 9 دارت شدند نشان طلایی (Gold Badge) و کسانی که در مسابقه ای فاقد پخش تلویزیونی موفق به این مهم شدند نشان نقره ای (Silver Badge) دریافت کردند!

بدین ترتیب "وس نیوتن" ، "فیل تیلور" ، "مروین کینگ" ، "مایکل فن گرون" ، "کیم هایبرکتس" ، "تری جنکینز" و "کایل اندرسن" کسانی بودند که نشان طلایی را از آن خود نمودند!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com