علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 179423
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مقررات ، اساسنامه و زمان لیگ تیمی دارت کشور مشخص شد

دبیر انجمن دارت کشور:

مقررات ، اساسنامه و زمان لیگ تیمی دارت کشور مشخص شد

به گزارش روابط عمومی انجمن دارت کشور، مهدی شایسته با بیان این مطلب  گفت: با انجام ساعت ها کار کارشناسی مجوعه مقررات ، اساسنامه و زمان لیگ تیمی  مسابقات دارت کشور در سال 1391 مشخص شد.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام این دوره از مسابقات تا هفتم بهمن ماه سال جاری می باشد و کلیه شرکت کنندگان باید با در دست داشتن مدارک کامل به آدرس انجمن دارت کشور واقع در بلوار کشاورز ، خیابان حجاب، پلاک 27 ،طبقه چهارم مراجعه و ثبت نام کنند.

شایسته اظهار داشت: در این مجموعه تمام نکات از جمله اهداف برگزاری مسابقه ، مشخصات تعاریف لازم ( در خصوص داور، مربی، سرپرست و ...) ،نحوه ثبت نام ، قوانین و مقررات شرکت در مسابقه و ... مشخص شده است که از علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه درخواست میشود که تمام نکات این مجموعه را مطالعه کرده تا با اطلاع کامل وارد این مسابقات بشوند.

وی تصریح کرد: در این دروه از مسابقات مانند سنوات گذشته یک تیم شامل 4 بازیکن مرد و 2 بازیکن خانم می باشد و به همین تعداد نیز می تواند بازیکن ذخیره معرفی کنند.

دبیر انجمن دارت کشور زمان برگزاری دور رفت این مسابقات را  26 الی 27 بهمن سالجاری  اعلام کرد.

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سومین دوره مسابقات فصلی دارت کشور

شرکت بیش از یکصد نفر در سومین دوره مسابقات  فصلی دارت کشور

108 نفر ورزشکار دارت انداز کشور در سومین دوره مسابقات فصلی درات انداز کشور در دو بخش خانم ها و آقایان در استان فارس به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی، مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور با اعلام این مطلب به خبرنگار اعزامی ما به شیراز گفت: این رقابت ها که در روزهای پنج شنبه 7 دی ماه مخصوص بانوان در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی کوشا و جمعه 8 دی ماه سالجاری مخصوص ورزشکاران مرد در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت مخابرات استان فارس برگزار شد با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.


ادامه مطلب
نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com