علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 179422
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

"جیمز وید" و "مارک وبستر" از شکست گریختند.


 

 

"جمیز وید" ملقب به "ماشین" ، که تجربه 3 بار حضور در جمع چهار نفر پایانی مسابقات قهرمانی جهان PDC را در کارنامه دارد ، پنجشنبه شب در دیداری مهیج برابر هموطن خود "دارن وبستر" در حالی که از حریف خود عقب بود ، از لغزش حریف بیشترین استفاده را برده و با نتیجه 3 بر 2 (ست) به پیروزی رسید.

زمانی که "دارن وبستر " با نتیجه 2 بر 1 (ست) از "جیمز وید" پیش افتاده و در ست چهارم دو حریف در تعداد لگ ها 2 بر 2 مساوی بودند، "وبستر" که پس از 12 دارت تنها 40 امتیاز باقیمانده داشت ، نا باورانه 6 دارت را برای زدن "دبل" از دست داد و این "ماشین" بود که از این غفلت ، نهایت استفاده را کرده و با بردن لگ پنجم ، بازی را به تساوی 2-2 (ست) کشاند. "وید" که با خوش شانسی محض به مسابقه بازگشته بود ، در ست پنجم 3 بر 1 به حریف خود فائق آمد و به دور دوم راه یافت.

"مارک وبستر" ولزی نیز دیگر برنده خوش اقبال شب گذشته بود. "مارک وبستر" که در سالهای 2010 و 2011 ، 2 بار به نیمه نهایی این مسابقات راه یافته بود ، در حالی که در برابر حریف اتریشی خود ، 2 بر 1 (ست) عقب بود ، با بازگشتی دیدنی مسابقه را 3 بر 2 به سود خود پایان داده و به دور بعدی راه یافت. علاقه مندان دارت  "مارک وبستر" را در بازی دیدنی یک چهارم نهایی سال 2011 این مسابقات به خوبی به یاد دارند ، زمانی که وی در یک بازی دیدنی اسطوره دارت جهان "فیل تیلور" را از رسیدن به نیمه نهایی محروم کرد."وبستر در بازی نیمه نهایی مغلوب قهرمان آن سال "لوئیس" شد. 

به همراه "وید" و "وبستر" ، "وس نیوتن" نفر 8 رنکینگ PDC و "کوین پینتر" نایب قهرمان این مسابقات در سال 2004 با غلبه به حریفان به دور دوم راه یافتند.

بدین ترتیب 32 بازیکن حاضر در مرحله دوم ، حریفان خود را شناخته و از جمعه شب رقابتهای دور دوم آغاز می گردد.

منتظر خبرهای بعدی باشید. با تشکر از توجه شما عزیزان. حسین خسروی.

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: جمعه 30 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چیله موبارک

چیله گلیر قارینان، قارپیزنان ، نارینان                 شنلیک اولسون بوگئجه کامانچاینان ، تارینان

                             هامی چالیب اویناسین یولداشینان ،یارینان

چیله نیز موبارک

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ششمین روز مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

"آدرین لوئیس" به حریف حتی فرصت رسیدن به "دبل" را نداد!!!

 

 

در ششمین روز از مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC ، این بار نوبت به "آدرین لوئیس" قهرمان 2011 و 2012 جهان رسید تا حریف خود را با شکستی سنگین بدرقه نماید.

"لوئیس" با نمایشی خیره کننده در 3 ست پیاپی بر "دنیس اسمیت" هموطن خود غلبه کرد و حتی به وی اجازه رسیدن به "دبل" را نداد!!! این مسابقه تنها 26 دقیقه به طول انجامید!!!

"لوئیس قهرمان اروپا در سال 2013" که پس از افت محسوسش از اواسط 2012 تا اواسط 2013 ، بازگشتی شکوهمندانه  به جمع 3 نفر اول دارت جهان داشته ، چندی پیش در نیمه نهایی مسابقات "گرند اسلم" 2013 در دیدار برابر تیلور با کیفیت ترین و برترین بازی تاریخ دارت جهان را به ثبت رساند ("لوئیس" با میانگین Score 111 و "تیلور" با میانگین "Score 110" !!!!!!! "تیلور" بازی را 16 به 9 به سود خود به پایان برد!!!!!!!!!!!!!!!!!)

لوئیس 28 ساله که طی 10 سال بازی حرفه ای دارت نزدیک به 1.3 میلیون پوند (تقریبا معادل 7 میلیارد تومان) از شرکت در تورنومنت های مختلف درآمد کسب نموده امیدوار است بتواند در ابتدای سال 2014 ، هت تریک کرده و سومین عنوان قهرمانی جهان را کسب نماید.

به همراه "لوئیس" ، "مایکل اسمیت" ، "اندی اسمیت" و "جاستین پایپ" نیز با غلیه بر حریفان به دور دوم صعود کردند.

همانطور که در مطاب قبلی نیز اشاره شد، مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC با حضور 72 بازیکن آغاز شد. اما 56 بازیکن مستقیما در دور اول بازیهای خود را آغاز کرده و 16 بازیکن باقیمانده در دور مقدماتی با هم مبارزه کرده و 8 بازیکن برنده به جمع 56 نفر قبلی اضافه شده و دور اول با 64 نفر ادامه می یابد. گفتنی است دور اول و مقدماتی همزمان در حال برگزاری است و برندگان دور مقدماتی در همان روز بازی دور اول خود را نیز انجام می دهند.

با سپاس از توجه شما عزیزان

منتظر خبرهای بعدی باشید.

حسین خسروی.

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پنجمین روز مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

خط و نشان "مایک قدرتمند" در پنجمین روز مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

 

ستاره این روزهای دارت هلند ، "مایکل فن گرون" تنها 24 دقیقه زمان احتیاج داشت تا مسابقه را در برابر حریف اتریشی خود با نتیجه 3 بر صفر (ست) به اتمام برساند. (تنها یک لگ را واگذار کرد!!!!!)

"فن گرون" 24 ساله ، نفر 2 رنکینگ PDC ، که در سال 2013 بازگشتی با شکوه به سطح اول دارت دنیا داشته ، امیدوار است امسال ناکامی سال گذشته خود در فینال این مسابقات (شکست در برابر "تیلور") را جبران نمایند. قهرمان لیگ برتر 2013 ، اولین بار در سال 2006 نام خود را بر سر زبانها انداخت ، زمانی که تنها با 17 سال سن ، در فینال "مسترز وینمائو" ، کاپیتان اسبق تیم ملی دارت انگلستان "مارتین آدامز"  را در یک بازی افسانه ای شکست داده و جوانترین بازیکنی لقب گرفت که در یک تورنومنت معتبر دارت به مقام قهرمانی می رسد.

شب گذشته ، "سایمون ویتلاک" و "بو اندرسن" استرالیایی به همراه  دیگر هلندی حاضر در این رقابتها "وینسنت فن در فورت" (دوست صمیمی و ساقدوش "فن گرون " در مراسم عروسی وی در ماه آگوست سال آینده) موفق به شکست حریفان و راهیابی به دور دوم شدند.

اما ناکام بزرگ دیشب کسی نبود جز نفر اول رنکینگ PDC  حد فاصل سالهای 2005 تا 2007 ، قهرمان مسابقات 2004"World Grand Prix" و 2005 "World Match play" ، "کالین لوید"

در رویارویی "بو اندرسن" تازه وارد و "کالین لوید" با تجربه ، در حالی که در 4 ست اول ، هر یک 2 ست را به سود خود پایان داده و در ست پنجم 5-5 بودند (قانون بازی به 2 یا Tie break) * ، این جوان استرالیایی بود که لگ طلایی (Sudden death leg) را به سود خود به پایان برد.

 

*قانون بازی به 2: اگر دو حریف در ست ها و لگ ها برابر بوده و هر یک تنها به یک لگ برای برنده شدن نیاز داشته یاشند ، فردی برنده است که با اختلاف 2 لگ از حریف خود جلو بیافتد. این قانون تا 6 لگ اجرا شده و چنانچه هر دو پایاپای پیش بروند ، لگ هفتم ، لگ طلایی (Sudden death leg) خواهد بود. هر دو حریف مجددا Middle می زنند و برنده، لگ را آغاز می نماید. برنده این لگ، برنده مسابقه شناخته می شود.

 

منتظر خبر های بعدی باشید.

با سپاس از توجه شما عزیزان.

حسین خسروی.

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

معتبر ترین تورنمنت دارت دنیا شروع شد

معتبر ترین تورنمنت دارت دنیا شروع شد

 

 

 

مسابقات قهرمانی جهان PDC سال 2014 میلادی از جمعه شب 13 دسامبر (22 آذر) در تالار الکساندرا واقع در شهر لندن آغاز شد.

بزرگترین و معتبرترین مسابقه PDC با حضور 72 بازیکن حرفه ای دارت از ابتدای هفته جاری در حال برگزاری است. این رقابتها 16 روز به طول می انجامد و جایزه قهرمان این دوره مبلغ 250 هزار پوند معادل 1.5 میلیارد تومان خواهد بود. در دور اول نامدارنی چون "فیل تیلور" انگلیسی قهرمان 16 دوره مسابقات ، مدافع عنوان قهرمانی ، نفر اول رنکینگ PDC و بخت اول قهرمانی ، "ریموند فن بارنوالد" هلندی قهرمان 5 دوره مسابقات قهرمانی جهان ، "جان پارت" کانادایی قهرمان 3 دوره، بر حریفان خود غلبه کرده و به دور دوم صعود کردند.

اما امسال این تورنومنت پر هیجان با اتفاقی منحصر به فرد در تاریخ جاودانه شد. در دور نخست این تورنومنت 2 بازیکن موفق به زدن 9 دارت شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که هر 2 زننده این 9 دارت مسابقه را به حریفان خود باخته و از دور رقابت ها کنار رفتند.

بعد از ظهر یکشنبه ، ابتدا "تری جنکینز"انگلیسی توانست در رویارویی با "پر لارسن" یک لگ را با 9 دارت به اتمام رسانده و ششمین بازکنی لقب گرفت که موفق به زدن 9 دارت در تاریخ رقابتهای قهرمانی جهان PDC شد.

در ادامه "کایل اندرسن "استرالیایی در دیدار برابر "یان وایت" تاریخ ساز شد و تبدیل به دومین بازیکن استرالیایی شد که توانست در یک تورنومت معتبر 9 دارت به ثمر برساند (پس از بازیکن شماره 1 استرالیا "سایمون ویتلاک"). کایل اندرسن هفتمین بازیکنی است که توانست در رقابتهای قهرمانی جهان PDC 9 دارت (nine-darter یا nine dart finish) یا لگ کامل (perfect leg) را به ثبت برساند

اما اتفاق دراماتیک دیشب شکست این دوبازیکن در دور نخست رقابتها بود که تنها نتیجه آن کسب جایزه نقدی به ارزش 30 هزار پوند بود. (این مبلغ در پایان تورنومنت بین تمام بازیکنانی که 9 دارت زندند تقسیم می گردد.)  

اما اتفاق غیر منتظره دور نخست این رقابتها حذف زود هنگام "دیو چیزنال" نفر 7 رنکینگ PDC و نایب قهرمان مسابقات گرند پری 2013  با شکست مقابل "هندرسن" اسکاتلندی بود.

دور نخست رقابتها کماکان در حال برگزاری است. منتظر خبرهای بعدی باشید.

 

با تشکر از توجه شما عزیزان

حسین خسروی

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امتیاز خوب

امتیاز خوب

 

دومین عکس

آقای همایون حسن پور امتیاز 171 در مسابقه دوستانه تاریخ 92/09/26    

    

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اطلاعیه

اطلاعیه

رئیس انجمن دارت استان آقای مهندس غلامی  همراه چند بازیکن دیگر برای تمرین در سالن دارت ارومیه حضور داشتند که  در طی تمرین آقای ایراندوست معاون اداره ورزش و جوانان استان نیز در تمرین حضور یافتند و طی صحبت های انجام گرفته بین آقای غلامی و آقای ایراندوست قرار بر این شد که یک سالن در شان دارت ارومیه در اختیار ما قرار دهند که با نامه نگاریها در روزهای آینده امیدواریم که انجمن دارت ارومیه یک سالن استاندارد داشته باشد.

منتظر خبرهای بعدی در این زمینه باشید.

یا حق

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تمرین

تمرین

برای این که آمادگی بازیکنان حفظ بشه هفته ای یک جلسه تمرین آزاد داریم که همه می توانند در آن شرکت کنند.

این تمرین سه شنبه هر هفته ساعت 1630 در سالن دارت مجوعه تختی برگزارخواهد شد.

توجه:

همه بازیکنان باید بیمه ورزشی رو همراه خود داشته باشند.

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

امتیاز خوب

امتیاز خوب

این عنوان جدیدی می باشد که بنده تصمیم گرفتم تا به مسئولین استان نشان دهم که استعداد در این رشته در استان ما چقدر است.

برای این منظور از تمام بازیکنان دارت استان تقاضا دارم تا در تمرینات و مسابقات رسمی و دوستانه اگر امتیاز 180 یا فینیش بالای 100 رو داشتین از آن عکس گرفته و به ایمیل بنده omid.gh14@yahoo.com   همراه با  نام و نام خانوادگی ، شهر خود بفرستید تا در وبلاگ با عنوان امتیاز خوب به نمایش گذاشته شود.

 

اولین عکس از مهندس امید غلامی از ارومیه در یک مسابقه دوستانه در تاریخ 25/9/92

          

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استان فارس قهرمان دهمين دوره مسابقات دارت قهرماني كشور شد

استان فارس قهرمان دهمين دوره مسابقات دارت قهرماني كشور شد

     

دهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور ویژه بانوان و آقایان در حالی به میزبانی استان فارس به پایان رسید که  تیم دارت استان فارس توانست مقتدرانه با اختلاف زیاد رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب کند.
به گزارش روابط عمومی، در اين دوره از رقابت‌ها ‌ 80 ورزشكار بانوی دارت انداز از 20 استان كشور و 112 ورزشکار آقا  از 28 استان كشور در سالن 22 بهمن شیراز روزهای پنجشنبه و جمعه  21 و 22 آذرماه سالجاری با يكديگر به رقابت پرداختند.
براساس اين گزارش مسابقات دارت كشوري در بخش‌های تیمی استانی ، دو نفره و انفرادی برگزار ‌شد که تیم استان فارس با کسب 260 امتیاز توانست به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند و تیم های خراسان رضوی با 178 امتیاز و تیم اصفهان با 164 امتیاز در جایگاه های بعدی قرار بگیرند.
• مسابقات بانوان
در مجموع سه بخش، تیم "الف" فارس در دهمین دوره رقابت های دارت با کسب 184امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های دارت استان گلستان با 90 امتیاز و اصفهان با 68 امتیاز در مکان های بعدی قرار دارند.

  •  در بخش چهار نفره تیم "الف" فارس عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم های دارت استان گلستان و اصفهان در مکان های بعدی قرار دارند.
  • در بخش دو نفره تیم "الف – الف" و تیم "الف – ب "هر دو از استان فارس توانستند به فینال این مسابقات برسند که تیم "الف – الف" قهرمان و تیم "ب – ب" نائب قهرمان شدند و تیم اصفهان "الف" نیز بر سکوی سوم ایستاد.
  • در بخش انفرادی این رقابت ها ساناز برمشوری بانوی دارت انداز از فارس با پیروزی بر رقیبان قهرمان شد و مدینه ملک حسینی از گستان عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد و مونس برکتی دارت انداز فارسی بر سکوی سوم ایستاد.

• مسابقات آقایان
در مجموع سه بخش، تیم آقایان خراسان رضوی در دهمین دوره رقابت های دارت با کسب 134امتیاز در مجموع سه بخش عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های دارت استان اصفهان با 96 امتیاز  نایب قهرمان و تیم "الف" استان فارس با 76 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

  • در بخش چهار نفره تیم خراسان رضوی در سکوی اول ایستاد و تیم های دارت فارس "ب" و اصفهان در مکان های بعدی قرار گرفتند.
  • در بخش دو نفره تیم خراسان رضوی "ب" قهرمان و تیم "الف - ب " فارس نائب قهرمان شد و تیم قم"الف" بر سکوی سوم ایستاد.
  • در بخش انفرادی این رقابت ها محمد مهدی دهقان بازیکن خوب خراسان رضوی قهرمان شد و حسین اعرابی از اصفهان عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد در رده بندی  احمد کریمی راد از اصفهان و شاهین حسینی از فارس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان احمد کریمی راد با پیروزی به مقام سوم دست پیدا کرد.

 

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا

 

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حرف دل

با سلام خدمت تمام دارت بازان استان آ.غربی و بخصوص شهرستان ارومیه

امروز بعد از جلسه با مسئولین ورزش استان برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی کشور و بعد از کلی گفتگو کلام آخر مسئولین این شد که ما پولی برای اعزام تیم برای این مسابقات رو نداریم و متاسفانه  ارزشی برای تیم دارت استان که دارن این همه مدت تمرین می کنند و در رده آقایان قول مقام به آنان داده بودیم قائل نیستند و برای آنان این چیزا مهم نیست.

امروز وظیفه خود دونستم که اولا از تمام نفراتی که در این مدت هر روز 5 ساعت تمرین داشتند به امید رفتن به مسابقات ، معذرت خواهی کنم و در روزهای آینده سعی خواهم کرد بعضی حرفها رو که تا حالا نزده بودم  رو  براتون بگم و دلیل بعضی از این مشکلات رو بازگو کنم.

با تشکر

امید غلامی

رئیس انجمن دارت استان اذربایجان غربی

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اعلام اسامی تیم دارت استان آذربایجان غربی

اعلام اسامی تیم دارت استان آذربایجان غربی

بعد از دو هفته تمرین مداوم از بین دعوت شدگان به اردوی تیم دارت استان اسامی نفرات برتر اعلام گردید،

اسامی تیم دارت آقایان :

1- شیرزاد عظیم زاده       2- همایون حسن پور     3- قاسم اسدی      4- امیر عبدلی

مربی: هادی غلامی               سرپرست : ابراهیم آشور

 

اسامی تیم دارت بانوان :

1- شادی نقی زاده                2- شیدا نقی زاده        3- الهه آشور        4- ساناز تافتاچی

مربی : فرین تقی زاده          سرپرست : سوسن  عبدلی

 

به گفته رئیس انجمن دارت استان ، تیم دارت امسال  در مسابقات قهرمانی کشور شگفتی ساز خواهند شد . این تیم یک هفته دیگر به تمرینات خود ادامه خواهد داد و به احتمال زیاد یک بازی تدارکاتی نیز با تیم دارت استان آذربایجان شرقی خواهند داشت . وی افزود امیدوار است مسئولین تربیت بدنی استان سر قول خود مانده و هزینه اعزام تیم دارت به این مسابقات را پرداخت نماید که البته این موضوع موکول شده است به جلسه روز 11 آذر ماه.

ما نیز به نوبه خود امیدواریم مشکلات سر راه این تیم قدرتمند برداشته شود و شاهد نتایج درخشان از تیم دارت استانمان باشیم.

یا علی

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تیم استان آدربایجان غربی

تمرینات تیم دارت استان آدربایجان غربی

این تمرینات همه روزه و در رده ی بانوان و آقایان برگزار می گردد و طی 10 روز اول این تمرینات نفراتی که به مرحله بعدی راه یافته اند :

آقایان : 1- شیرزاد عظیم زاده   2- همایون حسن پور     3- امیر عبدلی   4- قاسم اسدی   5- ابراهیم خلیل زارع

بانوان : 1- ساناز تافتاچی      2- شیدا نقی زاده   3- شادی نقی زاده  4- الهه آشور  5- فرین تقی زاده

این تمرینات همه روزه در سالن دارت ارومیه  و با حضور آقای مهندس غلامی برگزار می گردد.

به گفته آقای غلامی نفرات اصلی تا 10 آذر مشخص خواهند شد.

     

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: شنبه 7 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم دارت استان

       اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم دارت استان

به استحضار می رسانم که به دلیل کمبود وقت و نبود تجهیزات لازم برای انجام مسابقه انتخابی دارت استان،انجمن دارت استان تصمیم گرفته تا از برترین بازیکنان دارت استان که طی چند سال گذشته و حتی مسابقات انجام شده در سال 1392  قابلیت خوبی از خود نشان داده اند و استحقاق حضور در اردوی تیم استان را دارند دعوت می کنیم و از بین دعوت شده ها 5 بازیکن اصلی با در نظر گرفتن توانایی نفرات انتخاب خواهند شد.

اسامی دعوت شدگان :

آقایان

محمد اشرفی- امیر عبدلی – شیرزاد عظیم زاده – ابراهیم خلیل زارع – همایون حسن پور – رحیم جباریه – سعید جلایر – قاسم اسدی – هوشنگ صفری – رضا قنبری – قاسم مولایی – یوسف نوری

بانوان

فرین تقی زاده –  آزاده غنی زاده –  الهه آشور –  ساناز تافتاچی –  سوسن عبدلی – ربابه محمدی – شادی نقی زاده -  شیدا نقی زاده

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: شنبه 1 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com