علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


استان فارس میزبان دهمین دوره مسابقات قهرمانی دارت کشور شد

استان فارس میزبان دهمین دوره مسابقات قهرمانی دارت کشور شد

 

دهمین دوره ی مسابقات قهرمانی دارت کشور 21 و 22 آذرماه سالجاری در استان فارس برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی؛مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور با اعلام این خبر گفت: پس از بررسی های فراوان از بین استان هایی که درخواست میزبانی این دوره از مسابقات را داشتند، میزبانی دهمین دوره به کمیته دارت استان فارس واگذار شد.
وی با بیان اینکه تمامی ورزشکاران دارت می توانند زیر نظر هیات استان های خود در این مسابقات شرکت کنند تاکید کرد: مهلت تحویل لیست اسامی بازیکنان انتخابی هر استان ( صفحه 7 مجموعه قوانین فایل ضمیمه ) تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 1392/09/12 ( دوازدهم آذر ماه نود و دو ) می باشد و در صورت عدم ارسال این لیست به منزله انصراف آن استان از شرکت در مسابقه قهرمانی کشور تلقی خواهد شد و از ثبت نام پس از تاریخ مذکور جداً معذوریم و تاریخ ذکر شده نیز غیر قابل تمدید خواهد بود .
شایسته ادامه داد: هریک از استان های کشور می توانند یک تیم به مسابقات اعزام کنند و هر تیم شرکت کننده نیز شامل 4 بازیکن آقا و 4 بازیکن خانم و یک مربی یا سرپرست برای هر تیم خانم و آقا  می باشد.
دبیر انجمن دارت کشور خاطر نشان کرد: در صورتی که هر استان نفرات تیم آن کامل نباشد هیچگونه حق استفاده از بازیکن غیر از استان خود را ندارد و در صورت مشاهده، برخورد و محرومیت (برای استان و فرد خاطی) در پی خواهد داشت.
این مقام مسئول همچنین گفت: چنانچه استانی هیچ بازیکنی نداشته باشد می تواند با هماهنگی انجمن دارت کشور و رییس هیات استان مذکور، لیست بازیکنان خود را از بازیکنان غیر بومی تکمیل کند.
شایسته با اشاره به اینکه قرعه کشی مسابقات زیر نظر انجمن دارت و با حضور نماینده استان ها روز پنجشنبه 14 آذر ماه راس ساعت 17 در خانه دارت شهید کشوری انجام خواهد شد، اظهار داشت: در صورت عدم حضور نماینده به منزله موافقت با قرعه کشی فوق می باشد.
وی مطالعه مجموعه مقررات دهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را برای مسئولین استان ها و همچنین بازیکنان الزامی دانست و تصریح کرد: هیات ها باید طبق قوانین مذکور عمل نمایند و با برگزاری کلاس های توجیهی بازیکنان خود را نیز از این قوانین آگاه کنند.
لازم به ذکر است که مجموعه مقررات دهمین دوره ی مسابقات از جمله محل برگزاری مسابقات ، نحوه ی برگزار مسابقات انفرادی و دوبل ،  زمان برگزاری و .... به پیوست خبر به صورت فایل pdf  در سابت انجمن دارت ج.ا.ا ضمیمه می باشد.

 

 

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 15 آبان 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

محرم

 

 

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: شنبه 18 آبان 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مسابقات آزاد ترکیه - انفرادی

مسابقات آزاد ترکیه - انفرادی

شب آخر مسابقات آزاد ترکیه با قرعه کشی بین حدود یکصد نفر شرکت کننده راس ساعت 9 شروع شد .
نکته قابل توجه این مسابقات ورودیه مسابقات بود که برای مسابقات انفرادی 25 دلار
شاهین حسینی پس از یک دوره استراحت بازی بعد را مقابل بازیکنی از روسیه طی یک بازی به دور از انتظار با نتیجه 4 بر 2 واگذار کرد .
نادر قهاریان پس از یک دوره استراحت بازی بعد را مقابل حریفی از ترکیه با نتیجه 4 بر 1 واگذار نمود .
مسعود سمیعی پس از یک دوره استراحت بازی خود را مقابل حریفی از قبرس با نتیجه 4 بر 3 واگذار نمود .
سید مازیار موسوی پس از یک دوره استراحت مقابل حریفی از ترکیه قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 بازی را واگذار نمود .
حمید رضا مومنی پس از یک دوره استراحت مقابل حریفی از انگلستان قرار گرفت و بازی خود را 4 بر 2 واگذار نمود .
مهدی شایسته در بازی اول مقابل حریفی از قبرس با نتیجه 4 بر 2 پیروز و در بازی دوم مقابل مارتین فیلیپس قهرمان این دوره از مسابقات با نتیجه 4 بر صفر بازی خود را واگذار نمود .
علیرضا اقبالی در بازی اول مقابل حریفی از سوئد بازی خود را با نتیجه 4 بر 1 واگذار نمود .
احمد کریمی راد در بازی اول مقابل حریفی از قبرس با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و در بازی دوم مقابل حریفی از سوئد با نتیجه 4 بر 2 بازی را واگذار نمود .

فینال مسابقات بین مارتین فیلیپس از کشور ولز و حریفی از انگلستان برگزار شد که با نتیجه 5 بر صفر به نفع مارتین فیلیپس به پایان رسید که فیلیپس توانست در لگ آخر بازی را 9 دارته به اتمام برساند .

منبع مطلب از سایت                                              /dartsiran.mihanblog.com

 

 

عکس

 

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com