علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


جايگاه دارت در ايران

دارت ورزش نو پایی که از حضور ان در کشور 8 سالی میگذرد در حال حاضر چه جایگاهی در ایران عزیز دارد.

درات در سال 1383 زیر نظر فدارسیون تیر و کمان فعالیت خود را آغاز کرد و 2 سال بعد زیر مجموعه فدراسیون همگانی شد که یکی از تاریکترین دوران خود را سپری کرد(طی 3 سال).سپس با تشکیل فدراسیون انجمن های ورزشی زیر مجموعه این فدراسیون شد تا به لحاظ فعالیت در برگزاری مسابقات و برگزاری کلاسهای اموزشی در بین 15 انجمن این فدراسیون رتبه اول راکسب نماید.

جدای از این که در این 8سال از لحاظ مدیریتی چه بر سر این دارت گذشت دارت ایران در3 دوره مسابقات برون مرزی شرکت نمود و جدای از نتایج بدست آمده میانگین 2.6 یعنی هر 2.6 سال یک اعزام را گرفت

در این بین نیز افرادی بودنند که با هزینه شخصی و یا با هزینه اسپانسر به مسابقات آزاد ترکیه رفتند و حضور پر رنگی نیز در این 3 سال داشتند

اما هدف از بیان این مطالب این است که بدانیم پتانسیل دارت کشور چقدر است و تا چه حد باید از دارت کشور انتظار داشت

کشور عزیزمون ایران 31 استان دارد که با توچه به این 31 استان فقط  12 استان فعال دارت وجود دارد که به ترتیب زیر است

استانهای. تهران-البرز - سمنان - گلستان - خراسان رضوی - یزد - قم - لرستان - فارس - اصفهان - گیلان و مازندران

یعنی 38% از کل استانهای کشور دارای جایگاه دارت هستند که ازاین تعداد فقط 5 استان دارای مسئول کمیته دارت می باشند که فعال هستند و بقیه استانهای بالا بازیکنان به صورت خود جوش دارت استان را پیش میبرند.

و در نتیجه بار تمام کم کاری های بقیه استان ها به دوش انجمن دارت کشور می باشد.

با توجه به اینکه انتخاب ریس کمیته دارت هر استان به عهده رییس هیت انجمن های ورزشی ان استان می باشد و انجمن دارت کشور هیچگونه حقی در این انتخاب ندارد شاهد این نا بسامانی ها هستیم و هر روز شاهد شکایت بازیکنان از عدم فعالیت کمیته دارت استان ها هستیم و همه ازاین به لا تکلیفی رنج می برند.

برای اینکه درات کشور از این نا بسامانی ها دور شود فقط یک راه دارد و ان هم انتخاب روسا کمیته های دارت کشور توسط انجمن دارت کشور و انتخاب افرادی لایق و البته با تمکن مالی و یا لابی قوی در ورزش کشور.

به امید موفقیت روز افزون دارت کشور و رشد بالای این ورزش در گوشه گوشه این مملکت با کمک همدیگر

نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com