علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 131
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 179865
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


جلسه

اولین جلسه مسئولین دارت ارومیه با رئیس انجمن های ورزشی ارومیه

اولین جلسه مسئولین دارت ارومیه آقای حسن پور و خانم عبدلی با آقای رفیع زاده انجام شد  که طی این جلسه آقای حسن پور بعنوان رئیس و خانم عبدلی بعنوان نایب رئیس دارت ارومیه درخواست ها و مشکلات پیش رو در دارت ارومیه را با آقای رفیع زاده مطرح نمودند و از برنامه های آینده خود برای دارت ارومیه از جمله انجام تمرینات رایگان ، جذب نفرات علاقمند به این رشته ،برگزاری لیگ دارت در هر دو بخش آقایان و بانوان و .... گفتند.آقای رفیع زاده نیز مشکلات موجود در انجمن را مطرح نمود که بزرگترین آن نبود بوجه می باشد ولی قول همکاری برای عملی شدن برنامه ها را دادند.

البته در این جلسه که در سالن دارت ارومیه برگزار گردید آقای مهندس غلامی و خانم مهندس نقی زاده نیز جزء مهمانان ویژه این جلسه بودند

بعد از این جلسه جلسه ای نیز با آقای باقر خلیلی ( رئیس انجمن های ورزشی استان و رئیس کمیته شطرنج استان)برگزار گردید که در آن درباره وضعیت سالن و مشکل وجود لوازم کمیته شطرنج در سالن مطرح گردید که آقای خلیلی قول دادند که این مسئله را حتما حل خواهند نمود . مهندس غلامی درباره وضعیت مالی کمیته و اینکه مسابقات قهرمانی کشوری در راه است و انجمن توانایی اعزام تیم دارت را به مسابقات خواهد داشت که آقای خلیلی گفتند تا حدود 3 میلیون تومان می تواند کمک نماید نه بیشتر.

 امیدواریم بتوانیم دارت استان را دوباره در اوج دارت کشور ببینیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com