علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 179701
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


"مایکل فن گرون" را عصبانی نکنید!!!!!!!
"مایکل فن گرون" را عصبانی نکنید!
 



در ادامه دومین مرحله مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC ، شب گذشته حاضرین در تالار الکساندارا شاهد قدرت نمایی مرد شماره 2  دارت جهان بودند!

"فن گرون" که پس از کنار رفتن "تیلور" از دور رقابتها بخت نخست فتح جام به حساب می آید ، شب گذشته به مصاف "کوین مک داین" رفت.

MVG (مایکل فن گرون) ست اول مسابقه را مقتدرانه به سود خود پایان داد ولی این "مک داین" بود که در ست دوم ، لگ های دوم ، سوم و پنجم را با 11 ، 11 و 14 دارت به پایان رسانده و به سبک "فن گرون" ابراز شادی کرد!!!!!!

تنها نتیجه این تقلید و تمسخر چیزی نبود جز روشن کردن موتور "مایک قدرتمند"!! در ادامه مسابقه "فن گرون" مقتدرانه 3 ست پیاپی را از آن خود کرده و با پیروزی 4 بر 1 (ست) گام به دور سوم نهاد.

در ادامه مسابقات شب گذشته ، "وس نیوتن" نفر 8 رنکینگ PDC با غلبه بر قهرمان 3 دوره مسابقات قهرمانی جهان "جان پارت" کانادایی ، به جمع 16 نفر دور سوم پیوست. "پارت" که از روزهای اوج خود فاصله گرفته در این دیدار فرصت های زیادی را برای زدن دبل از دست داد.

اما شب گذشته ، جدال "وبستر" و "هندرسن" بسیار نفس گیر بود. "جان هندرسن" که در دور نخست رقابتها با حذف "چیزنال" نام خود را بر سر زبانها انداخته بود ، در حالی که از حریف خود 3 بر 2 (ست) پیش بود ، 3 فرصت را برای زدن "دبل" و پیروزی در این دیدار از دست داد! همین تعلل کافی بود تا "وبستر" با تجربه بازی را به تساوی کشانده و با پیروزی در ست هفتم برنده مسابقه لقب گیرد.

بعد از ظهر دیروز نیز 3 دیدار دیگر از مرحله دوم برگزار شد ، که طی آنها "گری اندرسن" نایب قهرمان سال 2011 ، "سایمون ویتلاک" نایب قهرمان سال 2010 و  "کوین پینتر" نایب قهرمان سال 2004 مسابقات قهرمانی جهان PDC با برتری مقابل حریفان به جمع 16 نفر پایانی راه یافتند.

منتظر خبرهای بعدی باشید. با تشکر از توجه شما عزیزان. حسین خسروی. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com