علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 243
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 461
بازدید ماه : 867
بازدید کل : 180308
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات پیش رو

مسابقات پیش رو

پس از برگزاری موفقیت آمیز تورنومنت مهیج "World Cup of Darts" که با قهرمانی هلند به پایان رسید ، تورنومنت معتبر و بزرگ "World Match Play" در " شهر "بلک پول" برگزار خواهد شد.

سالن "وینتر گاردن" از تاریخ 19 تا 27 جولای 2014 (28 تیر لغایت 5 مرداد 1393) میزبان تورنومنت "World Match Play" خواهد بود که پس از مسابقات قهرمانی جهان ، دومین تورنومنت معتبر PDC به حساب می آید.

مسابقات "World Match Play" که با فرمت (لگ) برگزار می گردد (بر خلاف مسابقات قهرمانی جهان که با فرمت "ست" برگزار می گردد) همواره از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیاری از بازیکنان تراز اول جهان از جمله جیمز وید این تورنومنت را معتبر ترین و حقیقی ترین فرمت برگزاری مسابقات دارت می دانند. (جیمز وید در مصاحبه قبل از بازی پایانی "World Match Play" سال 2011 برابر فیل تیلور بدین موضوع اشاره کرد.)

البته طی روزهای باقی مانده به آغاز این رقابتها ، چند مسابقه از سری مسابقات تور اروپایی و همینطور چند مرحله  "Players championship" برگزار می گردد که پوشش گسترده تلویزیونی ندارند.

هماهنگونه که می دانید بیست مرحله مسابقات "Players championship" برگزار می گردد که پس از پایان بیست مرحله، برندگان نهایی هر مرحله به تورنومنت"Players championship Finals" راه می یابند که تورنومنت مذکور ضمن برخورداری از اهمیت و اعتبار نسبتا زیاد به عنوان یکی از تورنومنت های Major (بزرگ) PDC به حساب می آید. "Players championship Finals" 28 تا 30 نوامبر (7 تا 9 آذرماه) سال جاری در شهر "ماینهد" برگزار خواهد شد.

اما پس از تجربه بسیار موفق مسابقات "مسترز دبی" ، مسابقات "مسترز سنگاپور" نیز در روزهای 15 و 16 آگوست (24 و 25 مرداد ماه) سال جاری در سالن سرپوشیده سنگاپور برگزار می گردد.

چهار تورنومنت Dubai Darts Masters ، Singapore Darts Masters ، Perth Darts Masters ، Sydney Darts Masters چهار تورنومنت مسابقات World Series of Darts  بوده که با هدف گسترش مسابقات PDC در قاره های دیگر ، توسط مدیران این سازمان ترتیب داده می شوند.

مسابقات مسترز سنگاپور نیز به مانند مسابقات دبی با حضور هشت نفر از برترین بازیکنان PDC برگزار می گردد که در روز نخست چهار بازی مرحله یک چهارم پایانی و در روز دوم بازیهای نیمه پایانی و پایانی برگزار می گردند.

هشت بازیکن حاضر در این تورنومنت بدین قرار است:

 

Michael van Gerwen  : قهرمان جهان در سال 2014 و فاتح مسابقات 2014 مسترز دبی

Phil Taylor  : 16 بار قهرمان جهان و فاتح مسابقات 2013 مسترز سیدنی
 
Simon Whitlock قهرمان اروپا در سال 2012
Peter Wright  : نایب قهرمان جهان در سال 2014 و نایب قهرمان مسابقات 2014 مسترز دبی
Dave Chisnall  : نایب قهرمان مسابقات گرند پری سال 2013

James Wade  7 بار قهرمان تورنومنت های Major (بزرگ) PDC
Andy Hamilton  : نایب قهرمان جهان در سال 2012

Raymond van Barneveld  قهرمان لیگ برتر 2014 و قهرمان اسبق جهان

از سری مسابقات زیر مجموعه BDO نیز مسابقات " اپن انگلستان " (England OPEN) در حال برگزاری است که در بخش های مختلف آقایان و بانوان ، انفرادی و تیمی برگزار می گردد.

گفتنی است این مسابقات با مسابقات "اپن بریتانیا" (UK OPEN) که یکی از تورنومنت های  Major و معتبر زیر مجموعه PDC است متفاوت می باشد.

منتظر خبرهای بعدی باشید. با سپاس. حسین خسروی.

منبع : http://dartsiran.mihanblog.com/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com