علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 233
بازدید ماه : 639
بازدید کل : 180080
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


آیین تقدیر از بازیکنان برتر کشور برگزار شد

آیین تقدیر از بازیکنان برتر کشور برگزار شد

با برپایی جشن بزرگ خانواده دارت کشور در شب نیمه شعبان از بازیکنان برتر کشور در سالن آمفی تاتر سرای محله جنت آباد تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی ،روز پنج شنبه 22 خردادماه با حضور رییس و دبیر انجمن دارت کشور ،مسولان کمیته دارت استان ها،پیشکسوتان و ..... از بازیکنان آقا و بانوی دارت انداز در ردهای مختلف در فصل 92-93 با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر شد.
این مراسم با تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد و پخش سرود ملي جمهوري اسلامي ايران آغاز شدو پس از آن مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور به ایراد سخنانی در خصوص وضعیت موجود، چشم اندازها و جايگاه دارت در کشور و بیلان عملکرد خود در طی دو سال گذشته در سمت دبیری این انجمن پرداخت.
شایسته هدف از برگزاري اين همايش را تقدير و حمايت از بازیکنان ورزشي برشمرد و ادامه داد: برگزاری این گونه مراسم ها این فرصت را به وجود می آورد که بازیکنان ،مربیان وداوران  و...  با مسایل مختلف در سطح کلان توجه کنند و با انگیزه بیشتر و در راستای سربلندی دارت کشور ، یک دل شوند و بدانند در این راه تنها نیستند.
شایسته اظهار داشت: افزایش تعداد بازیکنان دارت حرفه ای، فعالتر شدن کمیته دارت استان ها، برگزاری منظم مسابقات کشوری و لیگ ، ارتقاء سطح بازیکنان در تمامی رده ها، برگزاری منظم کلاسهای مربیگری و داوری و...... تنها نمونه های است که در طی این دوسال صورت گرفته است.
وی همچنین با اشاره به هزینه بالای این انجمن خبر داد و گفت : در طی این دو سال جمع مبلغ دریافتی ها از کلیه بازیکنان و تیم ها در مسابقات و آموزش های توجیهی و عضویت ها و . . . مبلغ 558560000 ریال بوده و هزینه های صورت گرفته بیش از 735590000 ریال بوده است که البته مابه التفاوت 177000000 ریالی اضافه پرداختی توسط بنده به دلیل عشق وافری است که به ایران و دارت کشور دارم .
اسدزاده رییس انجمن دارت کشور نیز دیگر سخنران این مراسم نیز به سعی و تلاش های این انجمن برای اعزام تیم ملی به مسابقات برون مرزی اشاره کرد و گفت: متاسفانه با مشکلات سیاسی و اقتصادی که در طی این چند سال با آن دست به گریبان بودیم ، نتوانستیم تیم ملی را به مسابقات اعزام کنیم که امیدواریم با همکاری تمامی دوستان و یک عزم راسخ در بین کلیه دارت بازان و همکاران خودم در انجمن بتوانیم مشکلات را از پیشرو برداریم.
بر اساس این گزارش عنوان بهتری تیم دارت در فصل گذشته به تیم خوب و یکدست سایپا رسید و تیم های ره پویان راه ابریشم از سمنان و اندیشه سبز خزر از گیلان در مکان های بعدی قرار گرفتند. همچنین از کمیته دارت استانهای خراسان رضوی ، فارس ، گیلان و مرکزی به دلیل ایجاد فضای مناسب برای برگزاری مسابقات کشوری، بازیکن سازی، فرهنگ سازی، مدیریت موفق، برنامه ریزی مناسب و همکاری هماهنگ و منسجم با انجمن دارت کشور و... تقدیر و تشکر شد.
اسامی برگزیدگان برتر به شرح زیر می‌باشد:

بازیکن اخلاق:

  • در بخش آقایان: سید حسین پیشوایی از استان گیلان
  • در بخش بانوان : آسیه گل آرا از استان مرکزی

برترین بازیکن:

  •  در بخش آقایان: کامبیز حافظی از استان تهران
  • در بخش بانوان: سونیا جرجانی از استان گلستان

جوانترین بازیکن:

  • در بخش آقایان: امیر علی میرزایی از استان تهران
  • در بخش بانوان: دنیز هشتبران از استان تهران

کمیته دارت برتر :

  • استان خراسان رضوی با ریاست جناب آقای مسعود قاسمی

در پایان نیز از بازیکنان برتر لیگ های مختلف در بخش بانوان و آقایان  نیز تقدیر به عمل آمد.
حاشیه های مراسم:

  • اجرای خوب حسین خسروی و ارایه مطالب با ارزشی از بازیکنان و سابقه آنان در هنگام معرفی همه مدعوین را به تحسین واداشت.
  • تشویق مدام مدعوین و حضار در سالن از تلاش های دبیر انجمن دارت  و اشک های  ایشان نشان از علاقه وافر دارت بازان و همچنین درک آنان از زحمات بی دریغ دبیر انجمن دارت نگذاشت تا وی از سمت خود استعفا بدهد.(پیش از این قرار بود مهدی شایسته در این مراسم از سمت خود به دلایلی استعفا دهد.)
  • دوستی و اخلاق در مراسم دیروز بسیاری از علاقه مندان به این رشته مفرح را به آینده این رشته در کشور دلخوش کرد.
  • کامبیز حافظی و حسین اعرابی جزء بازیکنان خوب کشورمان بودند که چندین بار برای گرفتن جایزه به روی سن رفتند.
  • در اهدای جوایز بانوان ، از سرکار خانم مهری اسمعیل زاده بازیکن 55 ساله و همچنین مادر بزرگوار بانوی اخلاق سال92 برای اهدای تقدیر نامه ها دعوت شد .

  منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com