علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 221
بازدید ماه : 627
بازدید کل : 180068
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


هلند، قهرمان جام جهانی 2014 PDC

 

 

 

 

 

هلند، قهرمان جام جهانی 2014

گروه ترجمه-حسین خسروی- مسابقات جام جهانی PDC که به صورت تیمی دو نفره برگزار می گردد امسال میزبان رقابت سی و دو تیم دو نفره از سی و دو کشور مختلف بود که پس از سه روز رقابت تیم های دو نفره انگلستان و هلند با غلبه بر حریفان به دیدار پایانی راه یافتند.

تیم انگلستان با ترکیب "فیل تیلور" و "آدرین لوئیس" که پیش از این دو سال متوالی در سالهای 2012 و 2013 قهرمان جام جهانی شده بود با ارائه بازی های دیدنی و با غلبه بر حریفانی چون ، تایلند ، ایالات متحده ، آفریقای جنوبی و استرالیا به دیدار پایانی راه یافت.

هلند نیز که امسال قهرمان جهان و قهرمان لیگ برتر یعنی "مایکل فن گرون" و "ریموند فن بارنوالد" را در ترکیب داشت همانگونه که قبل از آغاز تورنومنت پیش بینی می شد با غلبه بر ایتالیا ، اسپانیا ، بلژیک و ایرلند شمالی راهی دیدار پایانی شد تا سالن "اشپرت هال" شهر هامبورگ در هشتم ژوئن 2014 (یکشنبه 18 خرداد 1393) آوردگاه جدال این چهار نابغه دارت جهان باشد.

فرمت دیدار پایانی شامل چهار مسابقه انفرادی و یک مسابقه تیمی بود و تیمی که در سه مسابقه به پیروزی می رسید فاتح میدان لقب می گرفت.

اولین مسابقه نبرد مردان شماره 1 و 2 جهان "مایکل فن گرون" و "فیل تیلور" بود. جایی که مایک قدرتمند مجددا قدرت خود را به رخ همگان کشید و با نتیجه 4-0 پر افتخارترین بازیکن دارت جهان را در هم کوبید. پس از آن نوبت به قهرمان لیگ برتر "ریموند فن بارنوالد" رشید تا با همین نتیجه "آدرین لوئیس" را مغلوب نماید.

در دیدار سوم نیز ماشین سبز با اقتدار و با نتیجه 4-2 ""لوئیس" را شکست داد تا دیگر نیازی به برگزاری بازی "تیلور" و "بارنوالد" و بازی تیمی نباشد.

تیم هلند با اقتدار و با نمایشی تحسین برانگیز موفق شد با نتیجه 3-0 حریف نامدار خود را با شکست بدرقه نماید تا سال 2014 ، سال هلندی ها لقب گیرد.

در سال جاری رتبه نخست رنکینگ، قهرمانی جهان ، قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام جهانی PDC همگی از آن هلندی ها شد تا پس از سال ها مردان سرزمین گل لاله به سیطره انگلیسی ها در دارت جهان پایان بخشند.

  منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com