علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 302
بازدید ماه : 708
بازدید کل : 180149
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

تجربه "جیمز وید" مجددا به کمک وی شتافت

 

 

 

در ادامه دور دوم رقابتهای قهرمانی جهان 2014 PDC ، دوشنبه شب ، حاضرین در تالار الکساندار شاهد مهیج ترین "بازگشت به مسابقه" این دوره از رقابتها از ابتدا تا کنون بودند!

شب گذشته "جیمز وید" که در دور اول رقابتها ، نا باورانه در مقابل "دارن وبستر" از شکست گریخت ، این بار "اندی اسمیت" را به سختی مجازات کرد!

"اندی اسمیت" که 3 ست نخست مسابقه را به سود خود پایان داده بود ، 2 فرصت را برای زدن "دبل" و غلبه بر "وید" از دست داد و همین فرصت برای "ماشین چپ دست" کافی بود تا "اسمیت" را به سرنوشت "دارن وبستر" دچار کرده و با بردن 4 ست پیاپی ضمن راه یابی به جمع 16 نفر پایانی ، با شکوه ترین "برگشت به مسابقه" این سری از رقابتها تا به اینجای کار را ، به نام خود ثبت نماید!  

در دیگر مسابقه "مروین کینگ" نایب قهرمان لیگ برتر در سال 2009 و نایب قهرمان مسابقات "گرند پری" در سال 2012   موفق شد در 4 ست پیاپی "ریکی اوانز" جوان را مغلوب کرده و ضمن راه یابی به دور سوم یکی از حساس ترین بازی های تورنومنت را در مرحله بعد رقم زند.

"ریکی اوانز" را علاقه مندان به دارت با لقب "سریع" (rapid) صدا می زنند. علت این امر سرعت بازی "اوانز" است. (او هر 3 دارت خود را حداکثر بین 3 تا 5 ثانیه پرتاب می کند!!!!!!!)

اما اولین میانگین score  بالای 100 این دوره از رقابتها از آن کسی نشد جز قهرمان جهان در سالهای 2011 و 2012 ، "آدرین لوئیس"

شب گذشته "آدرین لوئیس" نیز از رکورد زنی بی نصیب نماند و در دیدار برابر "وینسنت فن در فورت" با پیروزی قاطعانه 4 بر 1 و ثبت میانگین score 103.68  مقتدرانه به دور سوم راه یافت! "لویس" در دور سوم به مصاف "کینگ" می رود و بی شک یکی از حساس ترین بازی های دور سوم جدال بین "Jackpot " (آدرین لوئیس) و "The king" (مروین کینگ) خواهد بود.

با آغاز تعطیلات "کریسمس" مسابقات به مدت 3 روز متوقف شده و تنها مسابقه باقی مانده از دور دوم یعنی جدال " پایپ" و "پیترسن" و پنج مسابقه از دور سوم جمعه شب برگزار خواهد شد.

منتظر خبرهای بعدی باشید. با تشکر از توجه شما عزیزان. حسین خسروی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com