علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 257
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 475
بازدید ماه : 881
بازدید کل : 180322
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


لیگ بانوان در فصل 92-91

با برگزاری مرحله پایانی لیگ زیر گروه و دسته یک دارت کشور

 

 

چهره نفرات برتر و صعود کننده لیگ بانوان در فصل 92-91 مشخص شدند.

ششمین مرحله لیگ زیر گروه و آخرین مرحله از دومین دوره بازی های دسته یک بانوان فصل 92-91 جمعه 30 فروردین ماه جاری با شناخت نفرات برتر و صعود کننده به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن دارت ایران، در لیگ دسته یک سرکار خانم سونیا جرجانی از استان گلستان توانست برای دو سال متوالی با 32 امتیاز بار دیگر بر سکوی قهرمانی تکیه بزند. اما کسب رده های  دوم و سوم این رقابت بسیار فشرده ، حساس و تا لحظات آخر غیر قابل پیش بینی بود و هر سه بانوی ورزشکار توانسته بودند  27 امتیاز کسب کنند اما تنها این تفاضل لگ ها بود که سرکار خانم زهرا شهرام نیای 27 امتیازی(44+) از استان گیلان را از دیگر رقبای خود پیش انداخت.پس از وی  سرکار خانم طاهره یداله زاده  از استان مازندران با 27 امتیاز و تفاصل 39+ و  سرکار خانم مونس برکتی از استان فارس با تفاضل لگ +33  در ردهای بعدی قرار گرفتند.

 

 

 

اما در مرحله ششم لیگ زیر گروه ,  آسیه گل آرا از استان مرکزی توانست به مقام اول این دوره دست پیدا کند و بدین ترتیب توانست در بین 6 نفر برتر این رقابت ها جای گیرد .

در مجموع 6 دوره زیر گروه سرکار خانم ساجده احمدی از استان گلستان با 104 امتیاز به مقام اول دست پیداکرد و پس از وی سرکار خانم ها مدینه ملک حسینی از استان گلستان با 92 امتیاز، افسر شامخی از استان لرستان با 84 امتیاز ،  هدیه غله دار از استان البرز با 80 امتیاز ، آسیه گل آرا از استان مرکزی با 72 امتیاز و سمانه ایمانی از استان گلستان با 64 امتیاز به ترتیب در سکوی دوم تا ششم ایستادند و جواز صعود به لیگ یک بانوان را بدست آوردند.

 

Daste1-ZirGoroh91-921.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com