علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 247
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 465
بازدید ماه : 871
بازدید کل : 180312
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


سومین دوره مسابقات فصلی دارت کشور

شرکت بیش از یکصد نفر در سومین دوره مسابقات  فصلی دارت کشور

108 نفر ورزشکار دارت انداز کشور در سومین دوره مسابقات فصلی درات انداز کشور در دو بخش خانم ها و آقایان در استان فارس به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی، مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور با اعلام این مطلب به خبرنگار اعزامی ما به شیراز گفت: این رقابت ها که در روزهای پنج شنبه 7 دی ماه مخصوص بانوان در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی کوشا و جمعه 8 دی ماه سالجاری مخصوص ورزشکاران مرد در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت مخابرات استان فارس برگزار شد با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گفته اين مسئول از این تعداد شركت‌كننده، 44 نفر در بخش بانوان و 64 نفر دربخش آقایان  از  14 استان کشور به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد حضور 71 ورزشکار دارت انداز کشور از استان های دیگر به جزء استان فارس از نکات بسیار مهم این دوره از مسابقات بود.

شایسته اظهار داشت: در پايان اين دوره از مسابقات در بخش بانوان سرکار خانم توران قادری از استان خوزستان به مقام اول دست پیدا کرد و سرکار خانم ها  مونس برکتی و طاهره عیدی  هر دو از از استان فارس به ترتیب به مقام های دوم و سوم و سرکار خانم بهناز قربانی از استان اصفهان نیز به مقام چهارم دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز جناب آقای دانیال مکارمی از استان اصفهان به مقام اول دست پیدا کرد و آقایان سلمان شهبازپور از استان لرستان، احمد کریمی راد از استان اصفهان و محمد رضا ناظریه از استان سمنان به ترتیب به مقام های دوم تا چهارم رسیدند.

دبیر انجمن دارت کشور همچنین به میزبانی خوب  این دوره از مسابقات اشاره كرد و از مسولان و دست اندرکارن که تلاش مضاعفی در جهت برگزاری هرچه باشکوه و منظم سومین دوره فصلی دارت انجام دادند، تشکر کرد.

شایسته با اشاره به اینکه مسابقات فصلی در چهار دوره  در طول یکسال برگزار می شود و 4 نفر برتر در مجموع رنکینگ این چهار دوره به اردوی انتخابی تیم ملی سال آینده دعوت می شوند، گفت: شناسايی نخبگان دارت، ايجاد بسترهای مناسب برای شكوفايی استعداد‌ها و ترغيب دارت اندازان جوان و آماتور برای حضور در مسابقات کشور و همچنين تعميق فرهنگ سازی در ميان سایر افراد جامعه را نیز از جمله اهداف برگزاری مسابقات فصلی بيان كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com